21. maaliskuuta 2009

Ihanaa=)

Ihanaa aurinko paistaa ja lumet sulaa=) tulee kevät=) olin tänään iineksen kanssa vähän pihalla (tosin iines ei saa olla kauaa pihalla kerrallaan ettei vilustu) mutta lujaa päästettiin menemään ja hauskaa oli=) iineskin on jo tottunut valjaisiin=) ja aatoksen kanssa leikittiin kopissa hetken aikaa kunnes menimme veljeni kanssa vanhan kanin Puppelinan kopin viereen ja veljeni meni sinne niin minä kiusatakseni suljin kopin "oven" siellä se sitten istua kökötti hetken aikaa kunnes päästin se pois sieltä=D

Idan kanssa olimme hetki sitten pulkkamäessä=D minä vain menin pulkalla vanhan talon seinään=D

Auts=/ minä tipuin tänään tikkailta jotka olivat pihassamme ja minä kiipesin sinne veljeni touhusi jotakin ja pökkäsi tikkaita siinä sitten lensin=D ja maahan tullessani alko jo naurun kikatus=D

Kiitos ihanasta päivästä aatos iines Veli ja Ida=)<3

1 kommentti: